Відомості про носія перспективного
психологічного досвіду
Ткачук Олена Євгенівна
21 квітня 1976 року народження
Освіта: вища,
Миколаївський державний педагогічний інститут
імені В.Г. Белінського, 1998 рік
Спеціальність: філолог,українська мова та література,
зарубіжна література
психолог, практична
психологія
Кваліфікація: вчитель української мови і літератури та зарубіжної
літератури , практичний психолог у закладах освіти
Підвищення кваліфікації :
2005 - свідоцтво № 2667, 2008 рік – свідоцтво
№ 1783,
2011 рік – свідоцтво № 3618, 2013 рік –
свідоцтво № 3189 при МОІОППО
Наявна кваліфікаційна категорія: « спеціаліст I кваліфікаційної
категорії»
Посада: практичний психолог, вчитель зарубіжної літератури
Психологічний стаж: 10 років Педагогічний
стаж : 18 років
Місце роботи: Южноукраїнська гімназія № 1
Бульвар
Курчатова,4
Миколаївська
область
Домашній телефон : 0677271601
Опис досвіду роботи
Наш час – час змін і перетворень, у тому
числі й у навчально-виховному процесі. Ми покликані навчити та виховати людину –
перспективну, ділову, творчу, яка б уміла поєднати багатий світ, знання,
практику та ініціативність.
Сьогодні перед практичним психологом стоїть важливе
завдання – створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу кожного
учня та його самореалізації в навчально-виховному
процесі. Тому слова відомого педагога В. Сухомлинського звучать як цілевизначення сучасному психологу і педагогу: «Ми повинні
виховувати так, щоб дитина відчула себе шукачем і відкривачем знань. Тільки за
цієї умови одноманітна, напружена, стомлююча робота дитини забарвлюється радісними почуттями
і може принести маленьким людям переживання творця».
Під час роботи
створюю умови для позитивного розвитку, психологічного комфорту,
творчої реалізації.
Для досягнення мети я обрала навчально-виховну проблемну тему:
«Формування творчо
обдарованої, соціально компетентної, високоморальної особистості. Виявлення та
реалізація закладених природою здібностей з найбільшою користю для себе,
суспільства та довкілля. Створення
максимально сприятливих психологічних умов для навчання та гармонійного
розвитку гімназистів.»
Актуальність і
перспективність досвіду:
1. Сприяє виконанню
завдань Національної доктрини розвитку освіти; Державного стандарту базової і
повної середньої освіти;
2. Забезпечує
умови для розвитку творчої особистості дитини;
3. Формує здатність до творчого розв’язання будь-якої навчальної
задачі ;
4. Сприяє
вихованню справжнього громадянина, високоморальної, конкурентоспроможної, особистості;
5. Формує
продуктивну творчу компетентність учня, здатність до самореалізації.
Мета досвіду:
- створення
оптимальних умов для розвитку творчого потенціалу дитини - - формування
креативної особистості, яка вміє творити, бачити і вирішувати нестандартні проблеми;
- розвиток соціальної та громадянської
компетентності дитини, виховання здорової, високоморальної особистості, здатної
до самореалізації.
У
житті я дотримуюсь декількох заповідей :
Найбільший дар в житті людини–
щирі почуття.
Найбільше надбання в житті людини –
Здоров’я і
розум.
Найбільша помилка в житті людини –
втратити самого себе.
Завдання, над яким працюю :
Допомогти дитині зрозуміти і прийняти себе, навчитися ефективно
взаємодіяти з іншими людьми, грамотно і конструктивно вирішувати конфліктні
ситуації, вибудовувати свій життєвий шлях відповідно до своїх мрій, бажань і можливостей.
Просто бути щасливим тут і зараз
Основними напрямками роботи психологічної служби гімназії щодо формування
“ психологічного здоров’я “ гімназистів є :
- Діагностична робота
- Розвиваюча та
психокорекційна робота
- Профілактична робота
- Консультування і освіта
- Просвітницька робота
Пріоритетні напрямки роботи практичного психолога
Психологічне
здоров'я гімназистів
Турбота про психологічне здоров'я учнів – це найважливіша праця психолога , вчителя,
вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їх
духовне життя , фізичне здоров я, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань
, віра в свої сили, здатність до самореалізації.
Значення здоров'я в житті кожної людини та суспільства набуває
сьогодні все більшої ваги. Проблематика його в сучасному суспільстві
розглядається в контексті стану навколишнього середовища,
соціально-економічного статусу, умов праці та побуту, способу життя. Центр
профілактичних зусиль сьогодні зміщується із конкретних розладів на загальне
зміцнення здоров'я.
Все більшого значення набувають дослідження
здоров'я в контексті гуманітарних дисциплін, особливо соціальної психології,
яка займається дослідженням механізмів, що орієнтують на здоровий спосіб життя,
пропагандою превентивної поведінки.
Показники здоров'я
розглядаються у сучасному соціумі, як індикатори рівня благополуччя (якості життя)
суспільства в цілому та окремих його прошарків. Численні дослідження показують,
що стан здоров'я людей в Україні постійно знижується, тому збереження та зміцнення здоров'я
людини є актуальною проблемою і турботою нашої держави.
Психічне здоров'я
учнів гімназії включає :
Мотивація до навчання та адаптація учнів до гімназійних
умов
Комфортність освітнього середовища
Самопочуття , активність, настрій
Рівень взаємин у класних колективах
Взаємостосунки учнів з вчителями, класними керівниками
Немає коментарів:
Дописати коментар