Досвід роботи

 Відомості про носія перспективного психологічного досвіду
Ткачук Олена Євгенівна
21 квітня 1976   року народження
Освіта:  вища, Миколаївський державний педагогічний інститут
 імені В.Г. Белінського, 1998 рік
Спеціальність:  філолог,українська мова та література, зарубіжна література
                             психолог, практична психологія
Кваліфікація: вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури , практичний психолог у закладах освіти
Підвищення кваліфікації :
 2005 - свідоцтво № 2667, 2008 рік – свідоцтво № 1783,
 2011 рік – свідоцтво № 3618, 2013 рік – свідоцтво № 3189  при МОІОППО
Наявна кваліфікаційна категорія: « спеціаліст I кваліфікаційної категорії»
Посада: практичний психолог, вчитель зарубіжної літератури
Психологічний стаж:  10 років             Педагогічний стаж : 18 років
Місце роботи:   Южноукраїнська гімназія № 1
                             Бульвар Курчатова,4
                             Миколаївська область

Домашній телефон : 0677271601


Опис досвіду роботи
Наш час – час змін і перетворень, у тому числі й у навчально-виховному процесі. Ми  покликані навчити та виховати людину – перспективну, ділову, творчу, яка б уміла поєднати багатий світ, знання, практику та ініціативність.
Сьогодні перед практичним психологом стоїть важливе завдання – створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу кожного учня та його самореалізації в навчально-виховному процесі. Тому слова  відомого педагога В. Сухомлинського звучать як  цілевизначення  сучасному психологу і  педагогу: «Ми повинні виховувати так, щоб дитина відчула себе шукачем і відкривачем знань. Тільки за цієї умови одноманітна, напружена, стомлююча робота дитини забарвлюється радісними почуттями і може принести маленьким людям переживання творця».
Під час роботи створюю  умови  для  позитивного розвитку, психологічного комфорту, творчої реалізації.
Для  досягнення  мети  я обрала  навчально-виховну  проблемну тему:
 «Формування  творчо обдарованої, соціально компетентної, високоморальної особистості. Виявлення та реалізація закладених природою здібностей з найбільшою користю для себе, суспільства та довкілля.  Створення максимально сприятливих психологічних умов для навчання та гармонійного розвитку  гімназистів.»
Актуальність і перспективність досвіду:
1. Сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти; Державного стандарту базової і повної середньої освіти;
2.      Забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини;
3.      Формує  здатність до творчого розв’язання будь-якої навчальної задачі ;
4.      Сприяє вихованню справжнього громадянина, високоморальної, конкурентоспроможної, особистості;
5.      Формує продуктивну творчу компетентність учня, здатність до самореалізації.
Мета досвіду:
    -  створення оптимальних умов для розвитку творчого потенціалу дитини - - формування креативної особистості, яка вміє творити, бачити і    вирішувати нестандартні проблеми; 

-  розвиток соціальної та громадянської компетентності дитини, виховання здорової, високоморальної особистості, здатної до самореалізації.

У житті я дотримуюсь декількох заповідей :
Найбільший дар в житті людини–
щирі почуття.
Найбільше надбання в житті людини –
Здоров’я  і розум.
Найбільша помилка в житті людини –
втратити самого себе.
Завдання, над яким працюю :
Допомогти дитині зрозуміти і прийняти себе, навчитися ефективно взаємодіяти з іншими людьми, грамотно і конструктивно вирішувати конфліктні ситуації, вибудовувати свій життєвий шлях відповідно до своїх мрій, бажань і можливостей. Просто бути щасливим тут і зараз
Основними напрямками роботи психологічної служби гімназії щодо формування 
психологічного здоров’я “ гімназистів є :
  • Діагностична робота
  • Розвиваюча та психокорекційна робота
  • Профілактична робота
  • Консультування і освіта
  •      Просвітницька робота

Пріоритетні напрямки роботи практичного психолога
                                                   Психологічне здоров'я гімназистів
Турбота про психологічне здоров'я учнів – це найважливіша праця психолога , вчителя, вихователя.  Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їх духовне  життя , фізичне здоров я,  світогляд, розумовий розвиток, міцність знань , віра в свої сили, здатність до самореалізації.
Значення здоров'я в житті кожної людини та суспільства набуває сьогодні все більшої ваги. Проблематика його в сучасному суспільстві розглядається в контексті стану навколишнього середовища, соціально-економічного статусу, умов праці та побуту, способу життя. Центр профілактичних зусиль сьогодні зміщується із конкретних розладів на загальне зміцнення здоров'я.
Все більшого значення набувають дослідження здоров'я в контексті гуманітарних дисциплін, особливо соціальної психології, яка займається дослідженням механізмів, що орієнтують на здоровий спосіб життя, пропагандою превентивної поведінки.
Показники здоров'я розглядаються у сучасному соціумі, як  індикатори рівня благополуччя (якості життя) суспільства в цілому та окремих його прошарків. Численні дослідження показують, що стан здоров'я людей в Україні постійно знижується, тому збереження та зміцнення здоров'я людини є актуальною проблемою і турботою нашої держави.

             Психічне здоров'я учнів гімназії включає :
                Мотивація до навчання та адаптація учнів до гімназійних умов
                Комфортність освітнього середовища
                Самопочуття , активність, настрій
                Рівень взаємин у класних колективах
                 Взаємостосунки учнів з вчителями, класними керівниками


Немає коментарів:

Дописати коментар