Психодіагностична робота

Психодіагностична робота практичного психолога - це одне з найскладніших напрямків та форм діяльності практичного психолога, яке потребує спеціальної підготовки та сформованості діагностичних, прогностичних та організаторських вмінь спеціаліста-психолога. Психодіагностика може реалізовуватися як самостійна форма роботи (психологічна експертиза), так і входити як структурна складова у психокорекцію та психоконсультування.
Психодіагностика передбачає обстеження психіки індивіда (або соціально-психологічних характеристик соціальної групи) за допомогою спеціальних методик з метою встановлення психологічного діагнозу.
Психологічний діагноз - це опис індивідуальних особливостей психіки конкретної людини (або соціально-психологічних особливостей конкретної соціальної групи).
Для психодіагностичного обстеження використовують психо-діагностичні методи, тобто дослідницькі методи психологічної науки. Особливістю психодіагностичних методів є їх вимірювально-дослідницька спрямованість, що й забезпечує кількісну та (або) якісну оцінку явища, яке вивчається. Основними вимогами до психодіагностичних методів є:
а) стандартизація інструментарію, в основі якої лежить поняття норми;
б) надійність і валідність інструментарію;
в) жорстка регламентація процедури обстеження. Психодіагностичні методи конкретизуються у трьох основних
діагностичних підходах, які практично охоплюють все різноманіття діагностичних методик:
1. "Об'єктивний" підхід - діагностика здійснюється на уснові успішності (результативності) і способу (особливостей) виконання діяльності. Це переважно тести особистості та тести інтелекту, а також тести спеціальних здібностей та тести досягнень.
2. "Суб'єктивний" підхід - діагностика здійснюється на основі даних, які повідомлює про себе досліджуваний, самоописів особливостей особистості, поведінки в конкретних ситуаціях. Це різноманітні опитувальники.
3. "Проективний" підхід - діагностика здійснюється на основі аналізу особливостей взаємодії з нейтральним, ніби безособовим матеріалом, який в силу його певної невизначеності стає об'єктом проекції. Це різноманітні проективні методики дослідження особистості.

Перелік психодіагностичних методик і методик для соціально-психологічних досліджень, які використовуються в роботі практичних психологів загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ)
№ п/п
Автор, назва методики
Літературне джерело
Для вирішення якого завдання використовуються, спрямованість
Вік досліджуваних
1. Дослідження готовності дитини до навчання в школі
1.
Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації в адаптації Н.Лусканової (модифікована)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво О.Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення готовності дитини до навчання в школі.
6-7 років
2
Методика дослідження соціальної адаптованості
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво О.Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня соціальної адаптації
З 12 років
3
Методика «Їзда по доріжці» В.М.Астапова
//Обдарована дитина -2011-№6
Діагностика функціальної готовності і довільності
5-7 років
4
Методика «Да» і «ні» не кажи» Л.К.Красильнікова
//Обдарована дитина -2011-№6
Діагностика функціальної готовності і довільності
5-7 років
5
Методика «Здатність навчання у школі» Г.Віцлака
Практична психологія. і соціальна робота – 2011 №7
Вивчення здібностей до навчання у школі
5-7 років
6
Методика «Малюнок школи» А.І.Баркан
//Практична психологія. і соціальна робота – 2011 №8
Діагностика емоційно-вольової готовності
5-7 років
2. Дослідження соціально-психологічної адаптації учнів до навчального закладу
1.
Тест "Визначення особистісної
адаптованості школярів"
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Дослідження адаптації
З 12 років
2.
Методика "Самооцінка психічних станів» (За Г. Айзенком)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення емоційних станів
З 12 років
3.
Багатошкальний опитувальник
дитячої тривожності (БОДТ)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня тривожності
Від 7 до 18 років
4.
Методика "Незакінчені речення"
(Сакса і Сіднея)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Діагностика ставлення ди­тини до батьків та інших родичів, вчителів, школи, власних здібностей, вияв­лення значущих пережи­вань дитини
З 14 років
5.
Опитувальник суб'єктивного ставлення школяра
до діяльності, самого себе та оточуючих (ССДСО)
(автор - О. Афанасьєв)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення суб’єктивного ставлення школяра до діяльності, самого себе та оточуючих
З 10 років
6.
Проективна методика « Неіснуюча тварина» (за Шапарь В.Б.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначає рівень проявів агресивності, три­вожності, страхів, загальної дезадаптивності
З 10 років
7.
Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації
в адаптації Н. Лусканової (модифікована)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Вивчення рівня шкільної адаптації
З 10 років
8.
Тест-опитувальник особистісної адаптованості учнів (А. Фурман)

Журнал «Психолог» № 1 (505) 2013 р.
Дослідження адаптації
3 10 років
9.
Тест шкільної тривожно­сті Філіпса

// «Психолог» № 1 (505) 2013 р.
Оцінка рівня шкільної тривожності
З 9 років
10
Проективна методика «Дерево-чоловічки» Л.А.Карпова
/ «Психолог» квітень №7(511) 2013
Рівень загально розумового розвитку, профілактика дезадаптації учнів
5-17 років
3. Дослідження  пізнавальної сфери учнів
3.1. Дослідження сприймання
1
Методика Л.Венгера Визначення особливостей сприймання
Терлецька Л.Г. Психодіагностика розвитку від року до десяти. - Главник, 2008. - с.192 (Серія  „Психологічний інструментарій) (с.114-115)
Визначення типологічних особливостей сприймання
12-17 років
3.2. Дослідження уваги
1
Методика П’єрона-Рузера
Р.С. Немов Психологія Кн.3 Психодіагностика М.: ВЛАДОС 2008
Визначення концентрації уваги дитини
1-3 кл
2.
Визначення точності уваги за методикою К. Іванова-Смоленського "Коректурна проба"
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня стійкості уваги
З 10 років
3.
Методика "Червоно-чорна таблиця" (за Шапарь В.Б.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Дослідження переключення уваги
З 14 років
4.
Оцінка уваги (методика Мюнстенберга)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Вивчення рівня вибірко­вості та концентрації уваги
З 13 років
5.
Методика визначення рівня уваги й самоконтролю (Кузьма М.І.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня стійкості уваги
З 13 років
6.
Визначення обсягу уваги (Уніят С.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визанчення обсягу уваги
З 12 років
7.
Визначення особливостей переключення уваги (Уніят С.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Діагностика розвитку та переключення уваги
З 12 років
8.
Методика дослідження концентрації уваги (тест Торндайка)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Вивчення рівня концентрації уваги та визначення стилю роботи
З 12 років
3.3. Дослідження пам'яті
1.
Визначення опосередкованого запам'ятовування за методикою Л.Виготського
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня встановлення логічних зв'язків у про­цесі запам'ятовування
З 8 років
2.
Визначення продуктивності запам'ятовування за методикою О.Лурії "Піктограми"
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Особливості попереднього за­пам'ятовування і характеру розумової діяльності
З 10 років
3.
Визначення обсягу оперативної пам'яті  за методикою Е. Крепеліна "Рахунок"
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення обсягу оператив­ної пам'яті
З 13 років
4.
Дослідження образної пам'яті
(за Уніят С.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення обсягу образної пам'яті
З 10 років
5.
Дослідження логічної та механічної пам'яті (за Уніят С.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення обсягу логічної та механічної пам'яті
З 12 років
3.4. Дослідження мислення
1.
Методика дослідження
аналітичності мислення "Числові ряди" Крепеліна
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення рівня розвитку аналітичного мислення

З 13 років
2.
Методика визначення інтелектуальної лабільності Максименко С.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення інтелектуальної лабільності
З 14 років
3.
Методика визначення стилю навчання й мислення (за Сиротюк А.Л.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення типу мислення
З 12 років
4.
Методика визначення стилю мислення А. Харрісона та Р.Бремсона
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення стилів мислення
З 12 років
5.
Дослідження впливу установки
на спосіб розв'язання задач (за Марищук В.Л.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення характеру вироблення та ступеня
чутливості досліджуваного до установки, особливостей фіксування установки і наявності гнучкості чи ригідності мислення
З 12 років
6.
Методика дослідження
соціально-психологічної адаптації
К. Роджерса - Р. Даймонда
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення рівня соці­ально-психологічної адаптованості школярів
З 14 років
7.
Тест шкільної тривожності Філіпса
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначити рівень і харак­тер тривожності, пов'язаної зі школою
З 10 років
8
Методика експрес-діагностики інтелектуальних здібностей (МЕДІЗ)
//Практична психологія. і соціальна робота – 2011 №6
Діагностика мислення
5-7 років
3.5. Дослідження уяви
1
Тест «Склади казку» Максименко С.
Готовність дитини до навчання/ Упоряд.: С.Максименко, О.Главник. К.: Мікрос – СВ, 2008
Визначення рівня уяви
6-7 років
2
Тест «Незакінчені малюнки» (за Чуб Н.В.)
Чуб Н.В. Комплексні тести готовності дитини до школи. – Х.: 2007, с.113
Діагностика цілісності сприйняття і рівня розвитку репродуктивної уяви

3.6. Дослідження рівня інтелектуального розвитку
1.
Таблиці Равена
(шкала прогресивних матриць)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення рівня інтелектуального розвитку
З 14 років
2.
Методика визначення загальних
розумових здібностей (за Р.Вандерлік)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня загальних розумових здібностей
З 12 років
3.
Тест інтелекту Р. Кеттелла
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Діагностика різних аспектів розумової діяльності людини
6 – 16 років
4.
Тест ШТУР (шкільний тест розумового роз­витку), розроблений нау­ковцями НДІ загальної та педагогічної психології АПН
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Діагностика розумового розвитку учнів
з 12 років
5.
Тест "Вивчення рівня
пізнавальної активності учнів" (Б. Пашнев)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня пізнавальної активності учня
9 – 17 років
3.7. Дослідження здібностей, обдарованості
1.
Виявлення та оцінка комунікативних
та організаторських схильностей (КОС-1)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Дослідження комунікативних та організаторських здібностей.
З 11 років
2.
Методика вивчення рівня
невербальної креативності
(за П. Торренсом)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня креативності
4 – 18 років
3.
Тест "Креативність"
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня креативності особистості
З 14 років
4.
Опитувальник особистісної
схильності до творчості за Г. Девісом
(у редакції Б. Пашнєва)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення схильності до творчої поведінки
у повсякденному житті
12 – 17 років
5.
Модифікований тест Гілфорда
для вивчення творчого мислення
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення творчих здібностей дітей, вивчення творчої обдарованості у дітей
5 – 15 років
4. Дослідження особливостей особистісної сфери дитини
4.1. Комплексні методики дослідження особистості
1.
Тест Кеттелла (16 RF-опитувальник)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Всебічне вивчення особливос­тей особистості
з 14 років
2.
Вивчення акцентуації у підлітків за допомогою методики Леонгарда-Шмішека
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення типу акцен­туації особистості
з 12 років
3.
Дослідження рівня суб'єктивного контролю
(Є. Бажин, Є. Голинкін, А. Еткінд)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення контролю особистості в різних сферах життєдіяльності
з 14 років
4.
Тест "Автопортрет" Романової Е.С.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Вивчення особливостей самосвідомості, самооцінки особистості
з 12 років
5.
Конструктивний малюнок людини з геометричних фігур (Лободин В.Т.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Дозволяє виявити індивідуально-типові відмінно­сті
з 12 років
6.
Методика "Дім - Дерево - Людина"
(американський психолог Дж. Бак)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявити симптомокомплексів емоційної сфери особистості
з 10 років
7.
Проективна методика « Неіснуюча тварина» Шапарь В.Б.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Вивчення особистісних рис
з 10 років
8.
Тест «Руки» (Hand-Test) Єлісєєв О.П.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Діагностика типу агресивної поведінки та схильності до агресії
з 14 років
9.
Тест "Малюнок дерева" Вачков І.В.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення особистісних особливостей
з 10 років
10.
Методика "Прогноз"
(оцінка рівня нервово-психічної
стійкості за В. Бодровим)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення осіб з ознаками нервово-психічної нестійкості
з 14 років
11
Методика «ДВОР» (З.С.Карпенко)
Адаптація дітей у 1,5,10 класах.
Київ: вид-во «Шкільний світ» 2008
Діагностика вад особистісного розвитку
з 9 років
4.2. Дослідження темпераменту
1.
Міні-мульт (скорочений варінт ММРІ (за Кареліним О.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Вимірювання особистості відповідно до типу (астеноневротичного, соціопатичного), складність встановлення соціальних контактів та ін.
З 15  років
2.
Стреляу Я. Опитувальник для вивчення темпераменту
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення типу темпераменту
з 14 років
3.
Опитувальник структури
темпераменту В. Русалова
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Дослідження темпераменту та особливостей особистісної сфери дитини
з 10 років
4.
Методика PEN (Ганс і Сибіла Айзенки) (за Кареліним А.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Дослідження емоційно-вольової стабільності, типу темпераменту
з 14 років
5.
Визначення типу темпераменту
за методикою Г. Айзенка
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення інтроверта та екстраверта
з 10 років
6.
Анкета
вивчення комунікативності Козубовської І.В.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення інтроверта, екстраверта та комунікативності.
з 13 років
4.3. Дослідження характеру
1.
Методика дослідження характеру особистості Уніят С.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рис характеру
з 13 років
2.
Самооцінка характеру методом оціночних шкал Дригус М.Т.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Діагностика самооцінки
з 14 років
3.
Методика визначення самооцінки Березіної Н.О.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Діагностика самооцінки
з 14 років
4.
Тест "Самооцінка організованості" Терлецької Л.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня організованості учнів
з 14 років
5.
Тест "Дізнайся про себе" Співак О.Л.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення характерологічних особливостей осо­бистості
з 15 років
6.
Дослідження схильності до ризику
(за О. Шмельовим)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення схильності до ризику як риси характеру
з 14 років
7.
Вивчення акцентуації у підлітків за допомогою методики Леонгарда-Шмішека
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення типу акцен­туації особистості
з 12 років
4.4. Дослідження емоційно-вольової  сфери
1.
Методика "Шкала тривожності" Тейлора
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня тривожності
З 12 років
2.
Методика дослідження
вольової саморегуляції А. Звєрькова та Є. Ейдмана
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення величин індексів вольової саморе-
гуляці. Визначення наполегливості та самовладання
З 14  років
3.
Методика "Самооцінка психічних станів» (За Г. Айзенком)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення емоційних станів
З 12 років
4.
Опитувальник САН Максименко С.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення самопочуття
З 12 років
5.
Вивчення егостанів
(методика модифікована та адаптована
Г. Партико та Г. Кучерявою)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення соціальних ролей
З 12 років
6.
Визначення показників та форм агресії
за методикою А. Басса та А. Дарки
(адаптація О. Осницького)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення форм агресії
З 12 років
7.
Багатошкальний опитувальник
дитячої тривожності (БОДТ)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Вивчення рівня і характеру шкільної тривожності
Від 7 до 18 років
8.
Виявлення схильності до емпатії
(за методикою І. Юсупова)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Дослідження емоційних станів, дослідження рівня морального розвитку.
З 15 років
9.
Діагностика емпатії
(А. Меграбян, М. Епштейн)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення глибини сформованості емоційної емпатії
З 11 років
10.
Методика виявлення групи ризику АВТОР
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення взаємин в сім’ї, агресивності, акцентуації характеру
З 14 років
11.
Дослідження наполегливості Пашукової Т.І.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня наполегливості
З 15 років
12.
Дослідження імпульсивності
(В. Лосєнков)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня імпульсивності
З 14 років
14.
Методика дослідження вольової
організації особистості
(А. Хохлов)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення вольової організації особистості
З 14 років
15.
Методика визначення
ступеня прояву депресії
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня депре­сії
З 15 років
16.
Шкала депресії
(Т. Балашова)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення рівня депре­сії
З 14 років
17.
Тест виявлення суїцидальних намірів
Н. Шавровської, О.Гончаренко. І.Мельникової
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення суїцидальних намірів підлітків
10-17
років
18.
Методика визначення труднощів
у встановленні контактів В. Бойка
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення емоційної проблеми  особистості у повсякденному спілкуванні
З 14 років
19.
Восьмикольоровий тест Люшера
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення емоційного стану
з 10 років
20
Діагностика самооцінки (Ч.Д. Спілберг, Ю.Л. Ханін)
Адаптація дітей у 1,5,10 класах.
/Київ: вид-во «Шкільний світ» 2008

Виявлення рівня реактивної та особистісної тривожності
з 13 років
4.5. Дослідження мотивації
1
Визначення домінуючого мотиву навчання (С.П. Тритяк О.І. Данилова)
//«Початкове навчання»№ 16-18 2010р
Визначення домінуючого мотиву навчання у дитини.
1-4 кл
2
Анкета для визначення шкільної мотивації (за Н.Г. Лускановою)
«Увага! особливі діти» Тренінги в педагогічній практиці Л.В. Туріщева, Харків, 2010
визначення шкільної мотивації учня
5-7 кл
3
Визначення мотивації молодшого школяра до навчання (О. Ануфрієва, С. Костроміна)
Л.Дзюбко Л. Грицевич Діагностика навчальної мотивації. Збірник методик. Київ «Шкільний світ» 2011
Визначення шкільної мотивації молодшого школяра
1-4 кл
4.
Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації
в адаптації Н. Лусканової (модифікована)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Вивчення рівня шкільної моти­вації учнів
З 10 років
5.
Тест суб’єктивної локалізації контролю
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Вимірювання локуса контролю
З 16 років
6.
Методика вивчення мотивів
навчальної діяльності учнів (Б. Пашнєв)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення провідного мотиву навчання школяра
З 12 років
7.
Опитувальник "Автономність - залежність особистості
у навчальній діяльності" (Г. Пригніна)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення стилю навчальної діяльності
З 12 років
8.
Тест «Виявлення домінуючого мотиву навчання» Співак О.Л.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення домінуючого мотиву навчання
З 12 років
9
Д.Марлоу Д.Краун Дослідження самооцінки мотивації схвалення
Психологія зрілості: практикум. Навчальний посібник.–К.: Главник, 2008. - (серія „Психол. інструментарій”) (с.46-48)
Визначення мотивації навчання, готовності підлітка відповідати соціальним нормам
12-16 років
10

Піраміда потреб, модифікація І.А. Акіндіновой
Настільна книга практичного психолога - 2008
Вивчення мотиваційної сфери
З 16 років
5. Дослідження міжособистісних стосунків та соціально-психологічного клімату
5.1. В сім'ї
1.
Методика "Незакінчені речення"
(Сакса і Сіднея)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Вивчення системи відношень членів сім'ї, ставлення до представників своєї та проти­лежної статі, до друзів і чле­нів родини
З 14 років
2.
Методика дослідження міжособистісних взаємин дітей у сім'ї "Казки Дюса (Десперт)"
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення взаємин у сім’ї братів і сестер
6-12 років
3.
Тест "Психологічна сумісність" (Співак О.Л.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення сумісності між особами
З 15 років
4.
Методика визначення
міжособистісних стосунків школяра
(за Рене Жилем)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Дослідження сфери
міжособистісних стосунків в сім’ї
З 9 років
5.2. В навчальному колективі
1.
Методика "Незакінчені речення"
(Сакса і Сіднея)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Вивчення системи відношень членів сім'ї, ставлення до представників своєї та проти­лежної статі, до друзів і чле­нів родини
З 14 років
2.
Методика "Кінетичний малюнок сім'ї" (Лосева В.К.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення психологічного клімату в родині, стосунків між її членами
З 10 років
3.
Діагностика міжособистісних взаємин Т. Лірі
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення ставлення до людей, уявлення суб'єкта про себе та ідеального «Я»
З 14 років
4.
Дослідження міжособистісних стосунків за методикою В.Стефансона «Q-сортування»
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення ставлення до людей, уявлення суб'єкта про себе та ідеального «Я»
З 14 років
5.
Методика типового реагування
на конфліктні ситуації К. Томаса
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення стилю поведінки особи  в конфліктній ситуації
З 15 років
6.
Вивчення статусу особистості в колективі (метод соціометрії) (за Сівак С.)

Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення стосунків у групі, дослідження симпа­тій та антипатій
З 10 років
7.
Методика визначення згуртованості классу "Скільки голів, стільки думок" (Кацинська Л.Л.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення згуртованості в класі
З 14 років
8.
Тест "Психологічна сумісність" (Співак О.Л.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення сумісності між особами
З 15 років
9.
Оцінка психологічного
клімату в колективі (Максименко С.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Оцінка психологічного клімату в колективі
З 10 років
10.
Методика визначення
міжособистісних стосунків школяра
(за Рене Жилем)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Дослідження сфери
міжособистісних стосунків в колективі
З 9 років
11.
Опитувальник суб'єктивного ставлення школяра
до діяльності, самого себе та оточуючих (ССДСО)
(автор - О. Афанасьєв)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення суб’єктивного ставлення школяра до діяльності, самого себе та оточуючих
З 10 років
12
«Соціум» (Киричук В.О.)
ДПК «Універсал» Киричук В.О.
Вивчення соціально комунікативного розвитку учнів
З 8 років
5.3. В педагогічному колективі
1.
Діагностика міжособистісних взаємин Т. Лірі
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Виявлення ставлення до людей, уявлення суб'єкта про себе та ідеального «Я»
Педагогіний колектив
2.
Методика типового реагування
на конфліктні ситуації К. Томаса
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.

Визначення стилю поведінки особи  в конфліктній ситуації
Педагогіний колектив
3.
Тест "Психологічна сумісність" Співак О.Л.
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.

Визначення сумісності між особами
Педагогіний колектив

4.
Оцінка психологічного
клімату в колективі (Максименко К.)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.

Оцінка психологічного клімату в колективі
Педагогіний колектив

5.
Діагностика рівня емпатійних здібностей В. Бойка
//«Психолог» № 13-14 (517-518)  2013 р.
Дослідження ознак емпатії – здатності особистості співпереживати проблемам інших людей
Педагоги
6.
Діагностика моделей спілкування педагога з учнями (методика І.Юсупова «Моделі лекторського спілкування»)

// «Психолог» № 13-14 (517-518)  2013 р.
Визначення стилю викладання предмету
Педагоги
6. Дослідження професійних особливостей і нахилів старшокласників

1.
Диференційовано-діагностичний
опитувальник інтересів - ДДО
(за Є. Клімовим)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.

Визначення ступеня вираженості нахилу до певного типу професії.  Профдіагностика та профорієнтація
з 14 років
2.
Типологія особистості та привабливе професійне середовище (за Д.Голландом)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Визначення типу особистості та привабливе профе­сійне середовище. Профдіагностпка та профорієнтація
з 14 років
3.
Методика вивчення спрямованості особистості "Орієнтовна анкета" (В.Смекала, М. Кучера)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Вивчення основної життєвої орієнтації
з 14 років
4.
Методика «Самооцінка  індивідуальних особливостей» - СІО (Л.Кабардова)
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Дослідження професійних на­хилів та можливостей  особистості. Профдіаг­ностика та профорієнтація
з 14 років
5.
Методика Л. Йовайши
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
Дослідження професійних нахилів особистості. Профді­агностика та профорієнтація
з 14 років


Немає коментарів:

Дописати коментар