Психодіагностична робота практичного психолога - це одне з найскладніших напрямків та форм діяльності практичного психолога, яке потребує спеціальної підготовки та сформованості діагностичних, прогностичних та організаторських вмінь спеціаліста-психолога. Психодіагностика може реалізовуватися як самостійна форма роботи (психологічна експертиза), так і входити як структурна складова у психокорекцію та психоконсультування.
Психодіагностика передбачає обстеження психіки індивіда (або соціально-психологічних характеристик соціальної групи) за допомогою спеціальних методик з метою встановлення психологічного діагнозу.
Психологічний діагноз - це опис індивідуальних особливостей психіки конкретної людини (або соціально-психологічних особливостей конкретної соціальної групи).
Для психодіагностичного обстеження використовують психо-діагностичні методи, тобто дослідницькі методи психологічної науки. Особливістю психодіагностичних методів є їх вимірювально-дослідницька спрямованість, що й забезпечує кількісну та (або) якісну оцінку явища, яке вивчається. Основними вимогами до психодіагностичних методів є:
а) стандартизація інструментарію, в основі якої лежить поняття норми;
б) надійність і валідність інструментарію;
в) жорстка регламентація процедури обстеження. Психодіагностичні методи конкретизуються у трьох основних
діагностичних підходах, які практично охоплюють все різноманіття діагностичних методик:
1. "Об'єктивний" підхід - діагностика здійснюється на уснові успішності (результативності) і способу (особливостей) виконання діяльності. Це переважно тести особистості та тести інтелекту, а також тести спеціальних здібностей та тести досягнень.
2. "Суб'єктивний" підхід - діагностика здійснюється на основі даних, які повідомлює про себе досліджуваний, самоописів особливостей особистості, поведінки в конкретних ситуаціях. Це різноманітні опитувальники.
3. "Проективний" підхід - діагностика здійснюється на основі аналізу особливостей взаємодії з нейтральним, ніби безособовим матеріалом, який в силу його певної невизначеності стає об'єктом проекції. Це різноманітні проективні методики дослідження особистості.
Перелік психодіагностичних
методик і методик для соціально-психологічних досліджень, які використовуються
в роботі практичних психологів загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ)
№ п/п
|
Автор, назва методики
|
Літературне джерело
|
Для вирішення якого завдання використовуються,
спрямованість
|
Вік досліджуваних
|
1. Дослідження готовності дитини до навчання в школі
|
||||
1.
|
Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації в
адаптації Н.Лусканової (модифікована)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво О.Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Визначення готовності дитини до навчання в школі.
|
6-7 років
|
2
|
Методика дослідження соціальної адаптованості
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво О.Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Визначення
рівня соціальної адаптації
|
З 12
років
|
3
|
Методика «Їзда по доріжці» В.М.Астапова
|
//Обдарована дитина -2011-№6
|
Діагностика функціальної готовності і довільності
|
5-7 років
|
4
|
Методика «Да» і «ні» не кажи» Л.К.Красильнікова
|
//Обдарована дитина -2011-№6
|
Діагностика функціальної готовності і довільності
|
5-7 років
|
5
|
Методика «Здатність навчання у школі» Г.Віцлака
|
Практична психологія. і соціальна робота – 2011 №7
|
Вивчення здібностей до навчання у школі
|
5-7 років
|
6
|
Методика «Малюнок школи» А.І.Баркан
|
//Практична психологія. і соціальна робота – 2011 №8
|
Діагностика емоційно-вольової готовності
|
5-7 років
|
2. Дослідження соціально-психологічної адаптації учнів до навчального
закладу
|
||||
1.
|
Тест "Визначення особистісної
адаптованості школярів"
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Дослідження
адаптації
|
З 12
років
|
2.
|
Методика "Самооцінка психічних станів»
(За Г. Айзенком)
|
Психологу для роботи. Діагностичні
методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге,
виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Визначення
емоційних станів
|
З 12
років
|
3.
|
Багатошкальний опитувальник
дитячої тривожності (БОДТ)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
рівня тривожності
|
Від 7
до 18 років
|
4.
|
Методика "Незакінчені речення"
(Сакса і Сіднея)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Діагностика
ставлення дитини до батьків та інших родичів, вчителів, школи, власних
здібностей, виявлення значущих переживань дитини
|
З 14
років
|
5.
|
Опитувальник суб'єктивного ставлення школяра
до діяльності, самого себе та оточуючих (ССДСО)
(автор - О. Афанасьєв)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
суб’єктивного ставлення школяра до діяльності, самого
себе та оточуючих
|
З 10
років
|
6.
|
Проективна
методика « Неіснуюча тварина» (за
Шапарь В.Б.)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначає
рівень проявів агресивності, тривожності, страхів, загальної дезадаптивності
|
З 10
років
|
7.
|
Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації
в адаптації Н. Лусканової (модифікована)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Вивчення
рівня шкільної адаптації
|
З 10
років
|
8.
|
Тест-опитувальник особистісної адаптованості учнів
(А. Фурман)
|
Журнал «Психолог» № 1 (505) 2013 р.
|
Дослідження адаптації
|
3 10 років
|
9.
|
Тест шкільної тривожності
Філіпса
|
//
«Психолог» № 1 (505) 2013 р.
|
Оцінка рівня шкільної
тривожності
|
З 9 років
|
10
|
Проективна методика «Дерево-чоловічки» Л.А.Карпова
|
/ «Психолог» квітень №7(511) 2013
|
Рівень загально розумового розвитку, профілактика дезадаптації учнів
|
5-17 років
|
3. Дослідження пізнавальної сфери
учнів
|
||||
3.1. Дослідження сприймання
|
||||
1
|
Методика Л.Венгера Визначення особливостей
сприймання
|
Терлецька Л.Г. Психодіагностика розвитку від року до
десяти. - Главник, 2008. - с.192 (Серія „Психологічний інструментарій)
(с.114-115)
|
Визначення типологічних особливостей сприймання
|
12-17 років
|
3.2. Дослідження уваги
|
||||
1
|
Методика П’єрона-Рузера
|
Р.С. Немов Психологія Кн.3
Психодіагностика М.: ВЛАДОС 2008
|
Визначення концентрації уваги
дитини
|
1-3 кл
|
2.
|
Визначення
точності уваги за методикою К. Іванова-Смоленського "Коректурна
проба"
|
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад:
М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво
Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Визначення рівня стійкості уваги
|
З 10 років
|
3.
|
Методика
"Червоно-чорна таблиця" (за Шапарь В.Б.)
|
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад:
М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри
Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Дослідження переключення уваги
|
З 14 років
|
4.
|
Оцінка уваги (методика
Мюнстенберга)
|
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад:
М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво
Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Вивчення рівня вибірковості та концентрації
уваги
|
З 13 років
|
5.
|
Методика визначення
рівня уваги й самоконтролю (Кузьма М.І.)
|
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад:
М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво
Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Визначення рівня стійкості уваги
|
З 13 років
|
6.
|
Визначення обсягу уваги (Уніят С.)
|
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В.
Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри
Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Визанчення обсягу уваги
|
З 12 років
|
7.
|
Визначення особливостей
переключення уваги (Уніят С.)
|
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад:
М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво
Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Діагностика розвитку та переключення уваги
|
З 12 років
|
8.
|
Методика дослідження
концентрації уваги (тест Торндайка)
|
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад:
М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво
Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Вивчення рівня концентрації уваги та визначення
стилю роботи
|
З 12 років
|
3.3. Дослідження пам'яті
|
||||
1.
|
Визначення
опосередкованого запам'ятовування за методикою Л.Виготського
|
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад:
М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво
Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Визначення рівня встановлення логічних зв'язків у
процесі запам'ятовування
|
З 8 років
|
2.
|
Визначення
продуктивності запам'ятовування за методикою О.Лурії "Піктограми"
|
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад:
М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво
Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Особливості попереднього запам'ятовування і
характеру розумової діяльності
|
З 10 років
|
3.
|
Визначення обсягу
оперативної пам'яті за методикою Е. Крепеліна
"Рахунок"
|
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад:
М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво
Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Визначення обсягу оперативної пам'яті
|
З 13 років
|
4.
|
Дослідження образної
пам'яті
(за Уніят С.)
|
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад:
М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво
Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Визначення обсягу образної пам'яті
|
З 10 років
|
5.
|
Дослідження логічної та механічної пам'яті (за Уніят С.)
|
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад:
М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво
Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.: іл.
|
Визначення обсягу логічної та механічної пам'яті
|
З 12 років
|
3.4. Дослідження мислення
|
||||
1.
|
Методика дослідження
аналітичності мислення "Числові ряди"
Крепеліна
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
рівня розвитку аналітичного мислення
|
З 13 років
|
2.
|
Методика визначення інтелектуальної лабільності Максименко С.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
інтелектуальної лабільності
|
З 14 років
|
3.
|
Методика визначення стилю
навчання й мислення (за Сиротюк А.Л.)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
типу мислення
|
З 12
років
|
4.
|
Методика визначення стилю мислення А. Харрісона та
Р.Бремсона
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
стилів мислення
|
З 12
років
|
5.
|
Дослідження впливу установки
на спосіб розв'язання задач (за Марищук В.Л.)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
характеру вироблення
та ступеня
чутливості
досліджуваного до установки, особливостей фіксування установки і
наявності гнучкості чи ригідності
мислення
|
З 12
років
|
6.
|
Методика дослідження
соціально-психологічної адаптації
К. Роджерса - Р. Даймонда
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
рівня соціально-психологічної адаптованості школярів
|
З 14
років
|
7.
|
Тест шкільної тривожності Філіпса
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначити
рівень і характер тривожності, пов'язаної зі школою
|
З 10
років
|
8
|
Методика експрес-діагностики інтелектуальних здібностей (МЕДІЗ)
|
//Практична психологія. і соціальна робота – 2011 №6
|
Діагностика мислення
|
5-7 років
|
3.5. Дослідження уяви
|
||||
1
|
Тест «Склади казку» Максименко С.
|
Готовність дитини до навчання/ Упоряд.: С.Максименко,
О.Главник. К.: Мікрос – СВ, 2008
|
Визначення рівня уяви
|
6-7 років
|
2
|
Тест «Незакінчені малюнки» (за Чуб Н.В.)
|
Чуб Н.В. Комплексні тести готовності дитини до школи. –
Х.: 2007, с.113
|
Діагностика цілісності сприйняття і рівня розвитку
репродуктивної уяви
|
|
3.6. Дослідження рівня інтелектуального розвитку
|
||||
1.
|
Таблиці Равена
(шкала прогресивних матриць)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
рівня інтелектуального розвитку
|
З 14
років
|
2.
|
Методика визначення загальних
розумових здібностей (за Р.Вандерлік)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
рівня загальних розумових здібностей
|
З 12
років
|
3.
|
Тест інтелекту Р. Кеттелла
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Діагностика
різних аспектів розумової діяльності людини
|
6 – 16
років
|
4.
|
Тест
ШТУР (шкільний тест розумового розвитку), розроблений науковцями НДІ
загальної та педагогічної психології АПН
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Діагностика
розумового розвитку учнів
|
з 12
років
|
5.
|
Тест "Вивчення рівня
пізнавальної активності учнів" (Б. Пашнев)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення рівня пізнавальної
активності учня
|
9 – 17
років
|
3.7. Дослідження здібностей, обдарованості
|
||||
1.
|
Виявлення та оцінка комунікативних
та організаторських схильностей (КОС-1)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Дослідження
комунікативних та організаторських здібностей.
|
З 11
років
|
2.
|
Методика вивчення рівня
невербальної креативності
(за П. Торренсом)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
рівня креативності
|
4 – 18
років
|
3.
|
Тест "Креативність"
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
рівня креативності особистості
|
З 14 років
|
4.
|
Опитувальник особистісної
схильності до творчості за Г. Девісом
(у редакції Б. Пашнєва)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
схильності до творчої поведінки
у
повсякденному житті
|
12 – 17
років
|
5.
|
Модифікований тест Гілфорда
для вивчення творчого мислення
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
творчих здібностей дітей, вивчення творчої обдарованості у дітей
|
5 – 15
років
|
4. Дослідження особливостей особистісної сфери дитини
|
||||
4.1. Комплексні методики дослідження особистості
|
||||
1.
|
Тест
Кеттелла (16 RF-опитувальник)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Всебічне
вивчення особливостей особистості
|
з 14
років
|
2.
|
Вивчення
акцентуації у підлітків за допомогою методики Леонгарда-Шмішека
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
типу акцентуації особистості
|
з 12
років
|
3.
|
Дослідження рівня суб'єктивного контролю
(Є. Бажин, Є. Голинкін, А. Еткінд)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
контролю особистості в різних сферах життєдіяльності
|
з 14
років
|
4.
|
Тест "Автопортрет" Романової Е.С.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Вивчення особливостей самосвідомості, самооцінки
особистості
|
з 12
років
|
5.
|
Конструктивний
малюнок людини з геометричних фігур (Лободин В.Т.)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Дозволяє
виявити індивідуально-типові відмінності
|
з 12
років
|
6.
|
Методика "Дім - Дерево - Людина"
(американський психолог Дж. Бак)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявити симптомокомплексів
емоційної сфери особистості
|
з 10
років
|
7.
|
Проективна
методика « Неіснуюча тварина» Шапарь
В.Б.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Вивчення
особистісних рис
|
з 10
років
|
8.
|
Тест
«Руки» (Hand-Test) Єлісєєв О.П.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Діагностика
типу агресивної поведінки та схильності до агресії
|
з 14
років
|
9.
|
Тест "Малюнок дерева" Вачков І.В.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
особистісних особливостей
|
з 10
років
|
10.
|
Методика "Прогноз"
(оцінка рівня нервово-психічної
стійкості за В. Бодровим)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
осіб з ознаками нервово-психічної нестійкості
|
з 14
років
|
11
|
Методика
«ДВОР» (З.С.Карпенко)
|
Адаптація дітей у 1,5,10 класах.
Київ: вид-во «Шкільний світ» 2008
|
Діагностика
вад особистісного розвитку
|
з
9 років
|
4.2. Дослідження темпераменту
|
||||
1.
|
Міні-мульт (скорочений варінт ММРІ (за Кареліним О.)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Вимірювання
особистості відповідно до типу (астеноневротичного, соціопатичного),
складність встановлення соціальних контактів та ін.
|
З 15 років
|
2.
|
Стреляу
Я. Опитувальник для вивчення темпераменту
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
типу темпераменту
|
з 14
років
|
3.
|
Опитувальник структури
темпераменту В. Русалова
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Дослідження
темпераменту та особливостей особистісної сфери дитини
|
з 10
років
|
4.
|
Методика PEN (Ганс і Сибіла Айзенки) (за Кареліним А.)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Дослідження
емоційно-вольової стабільності, типу темпераменту
|
з 14
років
|
5.
|
Визначення типу темпераменту
за методикою Г. Айзенка
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
інтроверта та екстраверта
|
з 10
років
|
6.
|
Анкета
вивчення комунікативності Козубовської І.В.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
інтроверта, екстраверта та комунікативності.
|
з 13
років
|
4.3. Дослідження характеру
|
||||
1.
|
Методика дослідження характеру особистості Уніят С.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
рис характеру
|
з 13
років
|
2.
|
Самооцінка характеру методом оціночних шкал Дригус М.Т.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Діагностика
самооцінки
|
з 14
років
|
3.
|
Методика визначення самооцінки Березіної Н.О.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Діагностика
самооцінки
|
з 14
років
|
4.
|
Тест "Самооцінка організованості" Терлецької Л.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
рівня організованості учнів
|
з 14
років
|
5.
|
Тест "Дізнайся про себе" Співак О.Л.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
характерологічних особливостей особистості
|
з 15
років
|
6.
|
Дослідження схильності до ризику
(за О. Шмельовим)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
схильності до ризику як риси характеру
|
з 14
років
|
7.
|
Вивчення
акцентуації у підлітків за допомогою методики Леонгарда-Шмішека
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
типу акцентуації особистості
|
з 12
років
|
4.4. Дослідження емоційно-вольової
сфери
|
||||
1.
|
Методика "Шкала тривожності" Тейлора
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
рівня тривожності
|
З 12
років
|
2.
|
Методика дослідження
вольової саморегуляції А. Звєрькова та Є. Ейдмана
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
величин індексів вольової саморе-
гуляці. Визначення наполегливості та самовладання
|
З 14 років
|
3.
|
Методика "Самооцінка психічних станів»
(За Г. Айзенком)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
емоційних станів
|
З 12
років
|
4.
|
Опитувальник САН Максименко С.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
самопочуття
|
З 12
років
|
5.
|
Вивчення егостанів
(методика модифікована та адаптована
Г. Партико та Г. Кучерявою)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
соціальних ролей
|
З 12
років
|
6.
|
Визначення показників та форм агресії
за методикою А. Басса та А. Дарки
(адаптація О. Осницького)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
форм агресії
|
З 12
років
|
7.
|
Багатошкальний опитувальник
дитячої тривожності (БОДТ)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Вивчення
рівня і характеру шкільної тривожності
|
Від 7
до 18 років
|
8.
|
Виявлення схильності до емпатії
(за методикою І. Юсупова)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Дослідження
емоційних станів, дослідження рівня морального розвитку.
|
З 15
років
|
9.
|
Діагностика емпатії
(А. Меграбян, М. Епштейн)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
глибини сформованості емоційної емпатії
|
З 11
років
|
10.
|
Методика виявлення групи ризику АВТОР
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
взаємин в сім’ї, агресивності, акцентуації характеру
|
З 14
років
|
11.
|
Дослідження наполегливості Пашукової Т.І.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
рівня наполегливості
|
З 15
років
|
12.
|
Дослідження імпульсивності
(В. Лосєнков)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
рівня імпульсивності
|
З 14
років
|
14.
|
Методика дослідження вольової
організації особистості
(А. Хохлов)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
вольової організації особистості
|
З 14
років
|
15.
|
Методика визначення
ступеня прояву депресії
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
рівня депресії
|
З 15
років
|
16.
|
Шкала депресії
(Т. Балашова)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
рівня депресії
|
З 14
років
|
17.
|
Тест
виявлення суїцидальних намірів
Н.
Шавровської, О.Гончаренко. І.Мельникової
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
суїцидальних намірів підлітків
|
10-17
років
|
18.
|
Методика визначення труднощів
у встановленні контактів В. Бойка
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
емоційної проблеми особистості у
повсякденному спілкуванні
|
З 14
років
|
19.
|
Восьмикольоровий
тест Люшера
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
емоційного стану
|
з 10
років
|
20
|
Діагностика
самооцінки (Ч.Д. Спілберг, Ю.Л. Ханін)
|
Адаптація дітей у 1,5,10 класах.
/Київ: вид-во «Шкільний світ» 2008
|
Виявлення
рівня реактивної та особистісної тривожності
|
з
13 років
|
4.5. Дослідження мотивації
|
||||
1
|
Визначення домінуючого мотиву
навчання (С.П. Тритяк О.І. Данилова)
|
//«Початкове навчання»№ 16-18
2010р
|
Визначення домінуючого мотиву
навчання у дитини.
|
1-4 кл
|
2
|
Анкета для визначення шкільної
мотивації (за Н.Г. Лускановою)
|
«Увага! особливі діти» Тренінги
в педагогічній практиці Л.В. Туріщева, Харків, 2010
|
визначення шкільної мотивації
учня
|
5-7 кл
|
3
|
Визначення мотивації молодшого
школяра до навчання (О. Ануфрієва, С. Костроміна)
|
Л.Дзюбко Л. Грицевич
Діагностика навчальної мотивації. Збірник методик. Київ «Шкільний світ» 2011
|
Визначення шкільної мотивації
молодшого школяра
|
1-4 кл
|
4.
|
Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації
в адаптації Н. Лусканової (модифікована)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Вивчення
рівня шкільної мотивації учнів
|
З 10
років
|
5.
|
Тест суб’єктивної локалізації контролю
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Вимірювання
локуса контролю
|
З 16
років
|
6.
|
Методика вивчення мотивів
навчальної діяльності учнів (Б.
Пашнєв)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
провідного мотиву навчання школяра
|
З 12
років
|
7.
|
Опитувальник "Автономність - залежність
особистості
у навчальній діяльності" (Г. Пригніна)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
стилю навчальної діяльності
|
З 12
років
|
8.
|
Тест «Виявлення домінуючого мотиву навчання» Співак О.Л.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
домінуючого мотиву навчання
|
З 12
років
|
9
|
Д.Марлоу Д.Краун Дослідження самооцінки мотивації
схвалення
|
Психологія зрілості: практикум. Навчальний
посібник.–К.: Главник, 2008. - (серія „Психол. інструментарій”) (с.46-48)
|
Визначення мотивації навчання, готовності підлітка відповідати
соціальним нормам
|
12-16 років
|
10
|
Піраміда потреб, модифікація І.А. Акіндіновой
|
Настільна книга практичного психолога - 2008
|
Вивчення мотиваційної сфери
|
З 16 років
|
5. Дослідження міжособистісних стосунків та соціально-психологічного
клімату
|
||||
5.1. В сім'ї
|
||||
1.
|
Методика "Незакінчені речення"
(Сакса і Сіднея)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Вивчення
системи відношень членів сім'ї, ставлення до представників своєї та протилежної
статі, до друзів і членів родини
|
З 14
років
|
2.
|
Методика дослідження міжособистісних
взаємин дітей у сім'ї "Казки Дюса (Десперт)"
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
взаємин у сім’ї братів і сестер
|
6-12
років
|
3.
|
Тест "Психологічна сумісність" (Співак О.Л.)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
сумісності між особами
|
З 15
років
|
4.
|
Методика визначення
міжособистісних стосунків школяра
(за Рене Жилем)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Дослідження
сфери
міжособистісних
стосунків в сім’ї
|
З 9
років
|
5.2. В навчальному колективі
|
||||
1.
|
Методика "Незакінчені речення"
(Сакса і Сіднея)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Вивчення
системи відношень членів сім'ї, ставлення до представників своєї та протилежної
статі, до друзів і членів родини
|
З 14
років
|
2.
|
Методика "Кінетичний малюнок сім'ї" (Лосева В.К.)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
психологічного клімату в родині, стосунків між її членами
|
З 10
років
|
3.
|
Діагностика міжособистісних взаємин Т. Лірі
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
ставлення до людей, уявлення суб'єкта про себе та ідеального «Я»
|
З 14
років
|
4.
|
Дослідження міжособистісних
стосунків за методикою В.Стефансона «Q-сортування»
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
ставлення до людей, уявлення суб'єкта про себе та ідеального «Я»
|
З 14
років
|
5.
|
Методика типового реагування
на конфліктні ситуації К. Томаса
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
стилю поведінки особи в конфліктній
ситуації
|
З 15
років
|
6.
|
Вивчення статусу особистості в колективі (метод
соціометрії) (за Сівак С.)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
стосунків у групі, дослідження симпатій та антипатій
|
З 10
років
|
7.
|
Методика визначення згуртованості классу "Скільки
голів, стільки думок" (Кацинська Л.Л.)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
згуртованості в класі
|
З 14
років
|
8.
|
Тест "Психологічна сумісність" (Співак О.Л.)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
сумісності між особами
|
З 15
років
|
9.
|
Оцінка психологічного
клімату в колективі (Максименко С.)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Оцінка
психологічного клімату в колективі
|
З 10
років
|
10.
|
Методика визначення
міжособистісних стосунків школяра
(за Рене Жилем)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Дослідження
сфери
міжособистісних
стосунків в колективі
|
З 9
років
|
11.
|
Опитувальник суб'єктивного ставлення школяра
до діяльності, самого себе та оточуючих (ССДСО)
(автор - О. Афанасьєв)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
суб’єктивного ставлення школяра до діяльності, самого
себе та оточуючих
|
З 10
років
|
12
|
«Соціум» (Киричук В.О.)
|
ДПК
«Універсал» Киричук В.О.
|
Вивчення
соціально комунікативного
розвитку учнів
|
З
8 років
|
5.3. В педагогічному колективі
|
||||
1.
|
Діагностика міжособистісних взаємин Т. Лірі
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Виявлення
ставлення до людей, уявлення суб'єкта про себе та ідеального «Я»
|
Педагогіний
колектив
|
2.
|
Методика типового реагування
на конфліктні ситуації К. Томаса
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
стилю поведінки особи в конфліктній
ситуації
|
Педагогіний
колектив
|
3.
|
Тест "Психологічна сумісність" Співак О.Л.
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
сумісності між особами
|
Педагогіний
колектив
|
4.
|
Оцінка психологічного
клімату в колективі (Максименко К.)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Оцінка
психологічного клімату в колективі
|
Педагогіний
колектив
|
5.
|
Діагностика
рівня емпатійних здібностей В. Бойка
|
//«Психолог» № 13-14 (517-518) 2013 р.
|
Дослідження
ознак емпатії – здатності особистості співпереживати проблемам інших людей
|
Педагоги
|
6.
|
Діагностика
моделей спілкування педагога з учнями (методика І.Юсупова «Моделі
лекторського спілкування»)
|
// «Психолог» № 13-14 (517-518) 2013 р.
|
Визначення
стилю викладання предмету
|
Педагоги
|
6. Дослідження професійних особливостей і нахилів старшокласників
|
||||
1.
|
Диференційовано-діагностичний
опитувальник інтересів - ДДО
(за Є. Клімовим)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
ступеня вираженості нахилу до певного типу професії. Профдіагностика та профорієнтація
|
з 14
років
|
2.
|
Типологія особистості та
привабливе професійне середовище (за Д.Голландом)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Визначення
типу особистості та привабливе професійне середовище. Профдіагностпка та
профорієнтація
|
з 14
років
|
3.
|
Методика вивчення спрямованості особистості
"Орієнтовна анкета" (В.Смекала, М. Кучера)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Вивчення
основної життєвої орієнтації
|
з 14
років
|
4.
|
Методика «Самооцінка індивідуальних особливостей» - СІО
(Л.Кабардова)
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Дослідження
професійних нахилів та можливостей
особистості. Профдіагностика та профорієнтація
|
з 14
років
|
5.
|
Методика Л. Йовайши
|
Психологу для роботи.
Діагностичні методики: збірник [Текст] / [уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище]. –
Вид. 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012 – 616 с.:
іл.
|
Дослідження
професійних нахилів особистості. Профдіагностика та
профорієнтація
|
з 14
років
|
Немає коментарів:
Дописати коментар